Godzina Policyjna

19:49:00


W trakcie i po meczu Legia - Ruch w Warszawie w całej okolicy stadionu Wojskowych(w promieniu kilku kilometrów i w strategicznych miejscach) spotkać można było takie grupy policji. 

Jedne były mniejsze, kilkuosobowe inne takie jak na załączonym obrazku całe oddziały.

Pogadałem chwilę z napotkanym bezdomnym, nota bene bardzo ciekawym i mądrym człowiekiem i dowiedziałem się, że zawsze tak jest na ten konkretny mecz, gdyż podobno zbyt często są zamieszki i ustawki kibicowskie. 

Przyznam, że nie czułem się wcale bezpieczniej. Okej, no dobrze, że są, ale gdy szedłem taki malutki ja otoczony zewsząd kordonami policyjnymi... nikogo innego w pobliżu... mało komfortowe uczucie.

Żałuję jednak, że nie miałem do dyspozycji więcej czasu i możliwości, gdyż chętnie porozmawiałbym, a może i porobił więcej ciekawszych zdjęć. A tak udało mi się tylko uchwycić w przelocie jedno ze zgrupowań.

You Might Also Like

0 komentarze

Zostaw ślad, że byłaś/eś!

Navigation-Menus (Do Not Edit Here!)